Thursday, July 11, 2013

Over naaien en de gevolgen van een overdosis.

Aangezien ik geen enkele voorraad liggen had, werd er voor de Seoul Club Pop Up Store twee weken non stop genaaid, na twee dagen alle stofjes uitgezocht en geknipt te hebben.
"Trop" bleek echt "trop"te zijn. Geboortekaartjes die in die periode, of in de weken erna, in de al dan niet virtuele bus vielen, werden met een "o help!" onthaald. Het idee om achter de machine te 'moeten' kruipen was er gewoon te veel aan. De pasgeboren kindertjes ontvingen dus een felicitatie kaartje, vergezeld door centjes op hun rekeningen. Bij deze verontschuldigen wij ons voor de niet bijster originele geschenkjes.
De bestellingen die geplaatst werden, werden afgewerkt, maar niet met enthousiasme en verder ben ik nog steeds totaal niet gemotiveerd om terug aan het naaien te slaan. Ik heb mijn les geleerd, denk ik.


  1. Tool aprons
  2. Zonnebrilzakjes
  3. Peuterleesboekzakje "Spot" (basis: Zo Geknipt, recept 6) met dito boekjes.
  4. Dinosauruszakjes blauw
  5. Dinosauruszakjes groen
  6. Planeet kussens vergezeld door een zakje 'glow in the dark' sterren.
  7. Prinsessenkroontjes
  8. Verjaardagskroontjes
  9. Toiletzakjes "Good Luck"
  10. Toiletzakjes in groen en oranje.
  11. Thema zakjes voor de vlaggenlijnen.
  12. Verjaardagsvlaggenlijnen
  13. Herbruikbare wijnzakken
  14. Geflockte jongenstshirt "Boat" in thema zakje.
  15. Geflockte jongenstshirt "Rocket" in thema zakje.
  16. Zomerse bootjes met belletje.
  17. Slabbensets met ijskreem molds.
  18. Pennenzakken

Ik vind het altijd fijn als ik exact dezelfde kleuren kan laten terugkomen in de afwerking en in de details.






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...