Tuesday, July 16, 2013

De mooiste baby ooit.

En geloof mij, ik heb er al veel gezien!

Eind juni beviel Erica, een goede vriendin, in een natuurlijk geboortecentrum hier in Seoul. 
De meest 'ZEN' geboorteplaats die ik al ooit mocht aanschouwen. Ik was er helemaal van onder de indruk. Voor mensen in Seoul: email mij voor de gegevens mocht je interesse hebben. Als je op zoek bent naar een Engelstalige doula - ook daar kan ik je doorverwijzen.

Twee weken later vroegen Ellie haar ouders mij of ik het zag zitten om wat foto's te maken, voor haar geboorte aankondiging. De omstandigheden waren er niet naar: grijs, donker en regen buiten, vanwege de monsoon, en binnen enkel de befaamde en de zo door Koreanen geliefde TL lampen. Ik heb geen speciale uitrusting. Even was er dus twijfel - jeetje, zou ik dat wel kunnen? - maar ik ben zo blij met het resultaat. Het smaakt naar meer!

Zeg nu zelf, ze is toch helemaal geweldig?








10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...