Monday, March 4, 2013

Joke maakt plaats.



In haar stoffenkast.
Stoffen die uit de kast vliegen, worden hier te koop gezet. Er wordt nog even uitgezocht wat de beste manier is om ze in Belgie, misschien wel in uw brievenbus, te doen belanden.

- To Be Continued -

28/02: binnen een week wordt hier een link geplaatst naar een Facebook pagina waar ik mijn stoffen van de hand zal doen - de kast kan niet meer dicht namelijk :D
Mocht je geinteresseerd zijn, laat dan hier al een berichtje achter, eventueel met mail adres, zodat ik je op de hoogte kan houden.



16 comments:

  1. ik heb wel interesse!! ik stuur je een mailtje!
    Groetjes
    Maren

    ReplyDelete
  2. Je weet me te vinden zeker? FB, mail. Ik volg mee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik wist niet dat gij mijne blog las ...

      Delete
    2. Af en toe verschijnt er iets op FB van hier hé, en sinds ik Bloglovin' gebruik verschijn je gewoon in mijn feed. Ik blijf graag op de hoogte van vrienden in het buitenland, dat doet me altijd een beetje dromen ;-)

      Delete
  3. ja laat me maar iets weten! dewonderkamer@hotmail.be

    ReplyDelete
  4. ikke ook interesse, mijn mail heb je mss nog?

    ReplyDelete
  5. Zeker interesse :) kreatita@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ik heb ook wel interesse. liesbet(underscore)rombaut(at)hotmail(punt)com

    ReplyDelete
  7. Ik heb ook interesse! Heb hier al een schoontje in de kast liggen van je vorige opruimbeurt. an(punt)vandessel(at)gmail(punt)com

    ReplyDelete
  8. O ik ben ook wel geïnteresseerd! Mailen mag op piepow.blogt(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  9. Interesse! horemansmieke@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Mij weet je ook wel te vinden, hé! ;-)

    ReplyDelete
  11. oké, interesse te over. Je staat al lang bij mijn te volgen blogs en zo lees ik zeer regelmatig mee. Ik stuur je een mailtje. Alvast bedankt en hopelijk hebben er veel stoffen vleugeltjes.
    gr ria

    ReplyDelete
  12. altijd interesse in stofjes hier! :) eviterrier(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...