Saturday, November 3, 2012

iPhone Photo Week





Zondag en maandag (Atlas Copco Foundation Day Korea: een dag vrij voor Maarten) op stap in het Korean Folk Village, snoeperen van de York's die Maarten mee bracht, en verliezen met Blokus.


 

Witloof en hesp gaan eten in Euro Gourmet, na het ophalen van de nieuwe naaiboeken. De postbode werd betaald met een chocoladetaart. Ik geloof dat die wel werd gesmaakt.




Cupcake les van Bregje. Tjade en Siem hadden ongetwijfeld de meest leuke 'trick or treats' om uit te delen aan hun klasgenoten. Het versieren ging stukken vlotter dan het inpakken. Maar volharding loont he, Bregje? Voor mezelf had ik enkele glutenvrije cupcakes versierd. (Die ik rijkelijk heb uitgedeeld hoor.) Het was nog een heel gedoe om ze heelhuids terug te krijgen in Seoul. Ze overleefden gelukkig het uurtje treinen! Over de middag lunchten we bij Saboten en mocht ik een portie knuffels van Hugo inslaan.

 

In de metro op het gemak wat leesvoer doornemen.
Zo vlotten de ritjes natuurlijk en worden er al eens stations voorbij gespoord.

 

Een eerste poging in het stempels maken - dat smaakt naar meer. Enkel nog leuke houtjes vinden.
Licht gefrustreerd zijn door de in twee jaar nooit gekuisde ramen (aan de buitenkant he!) ...


Maarten hard zien fietsen 's avonds - in training voor de laatste (?) wedstrijd van het jaar, die vandaag plaats vindt. Zeker de koudste tot nu toe! Ik verwacht straks een ijsklomp thuis en zet alvast de verwarming aan in de badkamer ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...