Monday, November 11, 2013

Boekenliefde.

Geschenkpakketten met boeken waren overduidelijk in trek vorige week vrijdag.

Het Dr. Seus pakketje was verkocht binnen de vijf minuten na opening, evenals het Rainbow Fish pak. De macon short met bakboekje lag welgeteld tien minuten op tafel. Stiekem hoopte ik dat het niet verkocht zou geraken en dat ik het zelf kon houden. Niet dus. Ik had er beter een patroontje van gemaakt. 
Puff The Magic Dragon, een grote vloerpuzzel van 48 stukken, verpakt in zijn eigen stof, bleef helaas liggen, evenals de Trick or Treat bag, dat een I Spy boek bevat in dat thema. Hetzelfde pakket in kerst thema, daar werd net niet voor gevochten. Helaas vond ik slechts 1 Christmas Spy boek, anders had ik nog wat mensen kunnen verblijden.


 

 

 



For Sale:
Halloween set: 25,000 krwon.
Puff, The Magic Dragon, set: 30,000 krwon.



4 comments:

  1. Het zijn heel leuke pakketjes. De zoon kreeg hier ooit een rugzakje met de kop van Dikkie Dik en daarin 3 boekjes over de poes in kwestie. Daar werd nogal mee gespeeld.

    ReplyDelete
  2. Heel tof idee, die pakketjes! Ik onthoud :-) (An)

    ReplyDelete
  3. Mooi gedaan! Fijn dat de verkoop goed gegaan is...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...