Saturday, April 27, 2013

Allemaal hetzelfde.

Neusje.
Lippen.
Kaaklijn.
Ogen.
En ga zo maar door...

"Twintig finalistes Miss Korea lijken allemaal op elkaar", stond er gisteren in de Belgische krant.

- HLN -

Ik ben heel gelukkig dat ik geen dochter op te voeden heb hier. 
Wat een boodschap wordt er zo doorgegeven, zeg. 
Meisjes worden standaard, vanaf een zekere leeftijd, in de grote vakantie naar de plastische chirurg gestuurd. Binnenkort is het weer zover: dan zie je heel wat verband, zonnebril, hoodies in het straatbeeld verschijnen ... 

Enkele foto's die je overal in de metro kunt terugvinden. Need I say more?







6 comments:

  1. Dat wist ik niet! Inderdaad wel 'eng' als je hierover doordenkt.

    ReplyDelete
  2. Afschuwelijk allemaal dezelfde gezichten.

    ReplyDelete
  3. Die reclame seg... Ik kan 't geloven dat je blij bent dat je daar geen dochter hebt op te voeden. En de jongens ontsnappen er precies ook niet aan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, ook de jongens moeten er aan geloven. En voor de meisjes gaat het nog veel verder: om bijvoorbeeld slankere benen te hebben, laten ze er bepaalde spieren uithalen. Brrr, ik moet er niet aan denken!

      Delete
  4. oooh hemel, das echt wel eng... En een beetje mensonterend ook vind ik... ja mag en kan duidelijk niet jezelf zijn daar...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...