Saturday, March 9, 2013

Op bestelling.

"Mijn metekekindje wordt twee en houdt van vliegtuigen," zei Bregje.
"Zou jij iets leuks voor hem kunnen maken voor zijn verjaardag?"
Straf: in de ganse stoffenkast geen vliegtuigen te vinden.

Ik had wel wat liggen van Sarah Jane - Children at Play.
En daar zit een stofje bij met een vrolijk jongetje dat speelt met papieren vliegtuigjes.

 





Ik vind het zelf een hele leuke set, maar jeetje, wat vreselijk moeilijk om dat oranje correct weer te geven op een foto!
Het kussen is volledig in katoen gemaakt, en ik had het geluk om dezelfde bolletjes stof ook in flanel te vinden, voor het knuffeldeken. Boris kan vanaf nu in stijl uit logeren!



12 comments:

  1. Inderdaad een mooi setje en kado!

    ReplyDelete
  2. Het ziet er nochtans een perfecte match uit.
    Boris zal blij zijn.

    ReplyDelete
  3. Leuk idee, zo'n dekenvakje. Heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Boris is er heel blij mee! Was een supermooi cadeau om te geven... dankjewel Joke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Graag gedaan Bregje, en dankjewel voor het vertrouwen :)

      Delete
  5. Oh kei mooi, Joke!
    Ik ken er nog een ander petekindje dat binnenkort 1 jaar wordt ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamaar die zijn peter zit niet graag achter de naaimachine zene. Het zal wellicht eerder een koersfiets zijn, dat em krijgt ;)

      Delete
    2. Hij is hier al volop aan het leren "sluipen".
      Dus paracommando spelletjes zit er al in :-)
      Koersen zal voor volgende maand zijn ;-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...