Friday, October 5, 2012

Kussens voor stoere jongens.

Wat koop/maak je voor een stel stoere broers van dertien en vijftien?
Een moeilijke opgave, maar de kussens werden met veel enthousiasme onthaald.
Basket en paintball zijn hun hobbies, dus maakte ik er dit van.
Al een geluk dat ik appliceren enigszins leuk vind, want er was wel wat werk aan de 'splashes'.
De werkwijze van Oon werd gevolgd. Enkel het met de hand sluiten vind ik minder, maar wie niet he.


Mijn koffer was goed gevuld vorige week, op weg naar Hanoi. De broers ken ik al vanaf hun geboorte.  Ze hebben een Indische mama en Belgische papa, werden geboren in Belgie, woonden in Washington, USA en nu in Hanoi, Vietnam. Leuke kerels worden het!
Het was trouwens voor de trouw van hun ouders dat ik de eerste maal in India was, in 1995! 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...