Monday, September 17, 2012

Virtueel kadootjes uitdelen deel 1.

Ik had te weinig tijd in Belgie om iedereen 'te goei' te zien.
Een stapel enveloppen met kadootjes liet ik daarom bij mijn ouders achter.
Op te halen door de bestemmeling. Tjah, als ge een kadoo van mij wilt, moet ge er deels voor werken. Dat is nu wel duidelijk.

Een derde kindje werd verwelkomd bij de vriendin waarmee ik in 2005 een jaar door India trok.
Het werd geen geschenk voor de nieuwe aanwinst; wel voor de grote zus die naar ik hoorde een echte poppenmoeder is. Ze krijgt een gepersonaliseerde tas, luiers voor haar pop, luierdoekjes, een verschoningsmatje, een slabje en een poppendrager (Oliver + s).



Hopelijk is deze post een extra motivatie voor haar mama om het pakketje op te halen. Ik ben namelijk heel benieuwd wat de dochter er van vindt.

Snelle en niet al te goede foto's want het daagde me pas vlak voor mijn vertrek uit Belgie, dat ik geen beeldmateriaal had. 



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...