Sunday, June 24, 2012

Give away.

Nu ik weet hoe de Koreaanse post werkt, is het tijd om me aan mijn belofte te houden. 

Ik heb drie enveloppen met 1 yard stof klaarliggen - wil je dat jouw naam op de enveloppe van jouw keuze komt? Lees dan onder de foto's verder!
Ge moet er wel voor werken he - alle, ge dacht toch niet dat ik dat voor niets weg geef?


E1 E2 E3

Af en toe krijg ik de vraag van iemand om iets te maken, wat ik dan graag doe. Ik zou daar graag ook een naam etiketje in plakken, zodat ze weten dat het gemaakte van mijn hand is. Echter, ik worstel met een gebrek aan inspiratie. Want:
a) het moet internationaal zijn (expat zijnde)
b) er moet een link naar Belgie in zitten
c) een link naar mijn naam mag maar moet niet 
Je ziet het, ik ben totaal niet moeilijk.

CONCREET:
Laat een reactie achter met jouw origineel voorstel, en vermeldt welk pakketje (E1,E2 of E3) je graag zou ontvangen.
! Als je volger bent, krijg je een tweede briefje met je naam in de pot.
!! En je kan een derde briefje verdienen door een link naar dit bericht op jouw blog te plaatsten. 
(Maar laat dat dan wel even weten in je reactie.)

Een onschuldige hand zal de 3 winnaars aanduiden op maandag 2 juli. En dan kan ik mij gaan bezinnen over jullie naam voorstellen!



19 comments:

  1. Amai, je maakt het ons idd niet makkelijk! Vooral die link naar België is moeilijk. Misschien "the Belgian" of "beer and chocolate" :D Ben benieuwd naar de andere voorstellen! Volger was ik al, ik zet een linkje op mijn blog.

    ReplyDelete
  2. Wow, da's idd geen gemakkelijke opdracht, maar ja, zo'n leuke stofjes... daar wil ik graag even voor nadenken.
    Belgada ? Lol, ik ben niet goed in namen bedenken... sorry.
    Ik ben wel volger :)
    En ik ga voor E1

    ReplyDelete
  3. Ik dacht aan "BelChica", ik vind het wel iets hebben, hoewel het toepasselijker zou zijn mocht je in Spanje vertoeven natuurlijk ... Als ik op iets beters kom, dan post ik het :-). Ik zou het alleszins 'n hip naamlabeltje vinden op 'n rokje bijvoorbeeld. Ik ben al volger, zet 'n linkje op m'n blog en ga voor de rakkettenstof, ik vind die echt super!

    ReplyDelete
  4. Pffff... wil heel graag meedoen maar heb totaal geen inspiratie.
    BelleJo of JoBelle ofzo (mooi-Belgisch-Joke), maar ik zeg het, echt origineel is het mss niet.
    Ik ben volger, ga voor stofje E1 en plaats een linkje op mijn blog :-)

    ReplyDelete
  5. Ik zie het al helemaal voor me: een wit label, met boven- en onderaan een tricolore strook en centraal de naam "It's a Joke".
    Volger ben ik al, blog heb ik (nog) niet. Maar met zo'n goede idee, moet ik wel de winnaar zijn, niet? ;-)
    En mijn voorkeur gaat uit naar... E1. Een fantastische stof! Oooh, wat zou ik die graag winnen!

    ReplyDelete
  6. Geweldige stofjes! En leuke give away! Ik ben ook al volgerr en de link komt eraan.
    En dan mijn suggestie: Belgian Joke!
    Ik ga ook voor E1.

    ReplyDelete
  7. mijn idee werk vooral met kleur (als dit kan natuurlijk)
    Ik zou zeggen 50% +50% (=joke)
    die =joke is optioneel.
    die eerste 50% doe je in de kleuren van zuid korea (rood, blauw en zwart) en de 2de (of omgekeerd) doe je in de kleuren van belgie!
    mijn voorkeur van de stof is E1 :-) (mijn aller favoriete stofje) ;-)

    ReplyDelete
  8. Nou... hoe kan jij weten dat stofje E1 al maanden (overdrijf niet) op mijn verlanglijstje staat!?!
    Voor je label: Belle Belgian of Pure Belgian of 100% Belgian of Pure Jo ?
    Ben zelf dol op pure, donkere chocolade, maar ik geloof dat het engelse woord daar "plain" voor is.

    ReplyDelete
  9. Chocolate? Of misschien nog beter: Jocolate?
    En ik ben helemaal gek van stofje E1.
    En ik ben natuurlijk ook nog volger geworden.

    Gertje

    ReplyDelete
  10. "Just like home"???
    ik vind E1 en E2 mooi.

    ReplyDelete
  11. Leuke give-away! Ik doe graag mee voor E3 (die troetelbeertjes zijn echte nogstalgie). Ik dacht aan 'Bel-Joke' of 'Jokealicious'. Een van mijn mijn vriendinnen heet ook Joke en in Engeland komen er altijd heel wat opmerkingen over die 'joke'. PS: Ik ben volger.

    ReplyDelete
  12. Wat denk je van "JustAJoke". En ja, mijn wielertruitje mag in E1. Dan ben ik zeker de enige met zo'n truitje.

    ReplyDelete
  13. Amai, zit mijn hoofd te breken over iets origineels want ik wil echt gaan voor stofje nummer E1. Dus * madebyJoke * withlovefromJoke * handemadeintheworld * Joke-makes-it * Fun and chocolatisch by Joke * sewingabroad * BSA Belgian Sewing Abroad * nog? ;) ik ga mn best doen, dus ik ging voor fantastisch stofje nummer 1 eh ;) Veel groetjes

    ReplyDelete
  14. Wat een moeilijke opdracht! Ik heb hier al keitoffe voorstellen gelezen en vrees dat ik niet creatiever ben. Ik zou gewoon gaan voor je eigen naam en dan iets met smileys erbij. Kwestie van het grapje erin te houden :-)
    Ofwel iets dat je kan verwisselen 'Girl in the world, world in the girl' en dan wel onder elkaar geschreven. Of een wereldbolleke met daarboven (in het halfrond) uwe naam en dan een rood opvallen plekje op de bol waar België is.
    Ik doe graag mee voor stofje 1, maar 3 vind ik ook keitof. Dus als ik zou winnen, kies jij maar.

    ReplyDelete
  15. leuke give away,
    ik zou het eenvoudig houden, made with love, Joke. en er achter een strikje van lint met de tricolor. volger ben ik al ; )
    stofje 3 is mijn voorkeur,
    groetjes, fabienne

    ReplyDelete
  16. Beljoul Made, Belgium-Joke-Seoul :)
    ik ga graag voor E1!

    ReplyDelete
  17. Heb al leuke voorstellen gelezen. Maar ik probeer ook nog eens. "Bye, Joke (BE)", waarbij de BE in zo'n cirkeltje zitten, zoals het copyright-symbool, dat moet ook hoger staan en kleiner zijn zoals dit: ². Als je het luidop leest klinkt het ook als "by Joke".
    Het internationale zitten echter in de schrijfwijze: bye, zoals vaarwel, salut, au revoir, auf wiedersehen en 안녕.
    Hopelijk kan je m'n gedachtenkronkels volgen. En vind je dit idee meer dan goed genoeg ;-) Extraatje: "Bye, by Joke (BE)".
    Volger ben ik al, een link zal ik op m'n blog plaatsen als m'n dochter klaar is met drinken.

    Geniet!

    ps: voorkeur voor E1

    ReplyDelete
  18. Ik dacht aan BlackYellowRed (eventueel met er onder by Joke of made by Joke), zonder daarom per se de drie kleuren in het logo te gebruiken.
    Veel succes met de zoektocht! Ik volg mee.

    Mijn voorkeur gaat uit naar E1!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...